Reklama
Bardzo miła wiadomość dotarła do nas z Sopotu, gdzie miała miejsce Gala Finałowa Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2010. Leszek Kurnicki z PKN Orlen, Iwona Oleszczuk z Aiton Caldwell zwyciężyli w pierwszej edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Specjalne wyróżnienia otrzymał również: Adam Wyszomirski (SAPiK/PKS). Jak poinformowała PAP Magdalena Skibińska z firmy Efekt PR konkurs ma na celu wyłonienie prawdziwych talentów i osobowości w dziedzinie marketingu, osób, których działania wpływają na sukces rynkowy firm w Polsce. O laury ubiegało się ponad 140 osób. Zwycięzcy otrzymali statuetki oraz nagrody ufundowane przez firmy TAG Heuer, Mercedes-Benz i Vistula. Galę poprowadził Marcin Prokop, a wydarzenie uświetnił występ Sabiny Jeszki.
Reklama
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze