Telewizja Vectra informuje, że trzy razy, bo w dniach 25 - 27. kwietnia, 9 - 11. maja, oraz 16 - 18. maja planuje przeprowadzenie modernizacji swojej sieci cyfrowej. Celem modernizacji jest umożliwianie przyszłego poszerzania oferty o nowe programy telewizyjne. U niektórych abonentów może w tym czasie pojawić się problem ze znikającymi paczkami programów. Gdyby tak się stało, należy włączyć dekoder, po czym wyłączyć go pilotem na ponad 10 minut. Następnie ponownie włączyć go pilotem. Dekoder powinien sam dokonać aktualizacji. Gdyby problemy nie ustąpiły, należy ponownie wyszukać kanały w menu dekodera. VECRA wraz z fakturami wysłała pocztą Państwu szczegółowe instrukcje, jak to zrobić w szybki i prosty sposób. Informacje te dostępne są również w internecie na stronie vectra.pl/modernizacja. Zasięg modernizacji obejmuje cały kraj, więc w dniach tych mogą wystąpić trudności z połączeniem się na Infolinię. Znacznie szybciej dokonają państwo uruchomienia dekodera, postępując zgodnie z nadesłaną instrukcją.
Na koniec przypomnijmy, że jest to informacja prewencyjna. Bowiem problem może w ogóle nie zaistnieć.
Reklama
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze