Vectra S.A. informuje, że na stronie www.vectra.pl uruchomiła nową usługę, dzięki której możliwe jest łatwe sprawdzenie występowania awarii lub prac planowych w Państwa lokalizacji oraz znalezienie rozwiązań niektórych problemów technicznych bez konieczności telefonowania do Centrum Obsługi Klienta.
Usługa dostępna jest w zakładce Kontakt w kategorii Pomoc Techniczna. W celu weryfikacji awarii należy w polu Twój numer Klienta wpisać numer identyfikacyjny/numer Klienta znajdujący się na umowie i na każdym rachunku/fakturze. UWAGA! Numer identyfikacyjny należy wpisać dokładnie. Niepoprawne wprowadzenie numeru będzie skutkowało uzyskaniem błędnych informacji. W sytuacji, gdy Państwa lokalizacja nie jest objęta awarią lub pracami planowymi, mogą Państwo znaleźć rozwiązanie problemu korzystając z e-poradnika. W tym celu należy wybrać usługę, której dotyczy problem oraz wskazać objawy i model posiadanego przez Państwa urządzenia, a następnie postępować według wskazanej instrukcji. Jeżeli wykonane czynności nie rozwiążą problemu, prosimy o kontakt z Działem Pomocy Technicznej za pomocą formularza.
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze