W sierpniu FAVI rozpocznie swoją pierwszą kampanię telewizyjną w Polsce. Trzydziestosekundowy spot reklamowy ma na celu zwiększenie świadomości marki i podkreślenie różnorodności ofert, którą użytkownicy znajdą na stronie. Reklamę można będzie zobaczyć przez kolejne 3 tygodnie od połowy sierpnia m. in. na kanałach Polsatu i TVN oraz online na YouTube. Cała kreacja powstała w Czechach.
Ten czeski startup został założony w 2015 roku przez Jana Zajica i Radomira Hejla. FAVI działa na polskim rynku od dwóch lat (od 2017r.) i jest jednym z najszybciej rozwijających się graczy na polskim rynku e-commerce. W ciągu ostatnich czterech lat startup z powodzeniem rozszerzył działalność na Słowację (2016), Rumunię i Węgry (2018). We wszystkich tych krajach FAVI rejestruje dziesiątki tysięcy użytkowników dziennie, wzmacniając pozycję lidera na rynku w swoim segmencie. Obecnie FAVI we wszystkich 5 krajach współpracuje z ponad 1500 sklepami internetowymi i sklepami stacjonarnymi z około 5 milionami produktów, wyświetlanymi codziennie przez ponad 170 000 unikalnych użytkowników. Favi.pl jest obecnie odwiedzane każdego dnia przez ponad 30 000 użytkowników, ze 150 sklepami internetowymi i ponad 300 000 produktów. FAVI zapewnia odwiedzającym najszerszą gamę mebli i dekoracji domowych w jednym miejscu.
Zespół FAVI stanowi obecnie międzynarodowa grupa specjalistów ze wszystkich pięciu krajów europejskich i stale się rozwija. Startup niedawno przeniósł się do większych biur w sercu Pragi, gdzie zajął 600 metrów kwadratowych powierzchni w galerii Myšák. Dla około 60 pracowników znajdują się tam strefy relaksacyjne, dźwiękoszczelne budki telefoniczne i mnóstwo żywych rośli.
W wyszukiwarce mebli FAVI znajdziesz najszerszy wybór mebli: na przykład sofy i kanapy, łóżka i materace, szafki i komody, meble kuchenne, stoły i stołky, fotele, meble biurowe, dekoracje i tekstylia, oświetlenie i wszystko, czego potrzebujesz do renowacji mieszkania i domu.